Colin McGregor

Nu har jag gjort det omöjliga möjligt. Jag har skapat en Sim som är mer tokig i att fiska än Youssef. Han heter Colin och bor i en gammal övergiven fyr på Piratön. Att han gillade att fiska upptäckte jag redan från början så nu håller han som bäst på att utforska sina omgivningar.
 
Från början bodde han i en husbåt och hade en liten hund. En westie vid namn Mozart.
 
Men han var mer intresserad av fisket så Mozart fick flytta ut och husbåten gick för sakta när han skulle ta sig någonstans.
Så han fick flytta in här istället. Ett lagomt stort litet hus och närmare havet än så här vet jag inte om man kan komma om man samtidigt vill bo på land.
Dessutom hittade han en till hobby på direkten, nämligen vindsurfning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0