Stor dag igår!

Igår hände något stort för min ena Sim Casey.Fast det var en rolig sak som hände för mig med genom att jag skapat hennes hästar, åtminstone en helt och två delvis.
Om ni vil se bilderna så kika in på Simsville.blogg.se  för att se Custers&Camiras första föl, Carlita när hon leker i snön med de andra.
Så nu vet ni vad jag sysselsätter mig med och mjo jag har ett par teckningar på gång också.
Fast de senaste dagarna har jag hat ihållande ont i huvudet så jag har mestadels vilat också försöker jag ta det lungt och inte sitta allt för mycket vid datorn, Får tro att det löser sig om jag håller mig till att sitta en timme &sedan vila minst 30 minuter mellan innan jag slår mig ner på stolen igen.Det är ju dock inget problem med att hitta saker som ska göras mellan och hur är väl det då man måste gå igenom lådorna med pysselsaker med jämna mellanrum.Vet inte varför men ofast är det så att det blir oreda där igen ett tag efter att jag städat ur*märkligt* men troligen beror det på att man bara hivar ner sakerna och sedan stänger lådan snabbt för att inte se oredan där inne.
Dessutom så behöver jag en ny byrå med bättre lådor i,eftersom jag får äppelfilanfall varje gång botten lossnar på dem eftersom jag lastar för tungt., nej det ska vara riktiga saker i trä och ingen halvdan bokhylledel här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0