Skattjakt

Idag har jag letat efter en påse som varit borta ett tag, eller i varje all så hade jag lyckats med att förlägga den.
Visst hade jag varit där och letat men den låg under en massa andra kartonger och kassar men skam den som ger sig för den dök upp till sist. Det var tu eftersom jag behöver sakerna som är i den. Visst de ser lite för stora ut men jag måste kolla..är så allet kan det ju ändå hända att de duger att ha till mallar när jag ska börja göra egna sedan.
Har ju börjat göra lite skisser och jag tänkte nog försöka hålla mig till ett visst tema på möblerna med.Nu kanske jag sa för mycket men det har med mitt renoveringsprojekt att göra.
Annars så har jag bara tagit det lungt idag, varit ute och promenerat lite i gråvädret men det kom åtminstone inget regn när jag var ute och gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0