Projektet

Hejsan på er.
Då var man tillbaka i vardagen igen och jobbet börjar imorgon så nu blir det att jag kommer att skriva mer regelbundet igen eller åtminstoone när jag känner att jag har något vettigt att dela med mig av. Har grundmålat väggarna i fyra rum nu så mitt projekt fortskrider. Kan ana att det kommer att bli väldigt bra när det blir klart ast det är ju långt dit. Just nu ser det faktiskt ut som ett bombnedslag eller något åt det hållet, en röra med andra ord. Fast jag kom åtminstone en bit på väg när jag målade om tvättstället och provade att möblera upp badrummet så jag vet hur sakerna ska stå sedan när rummet är klart men det är bara funderingar men förmodligen blir det så här, eller om jag ställer duschen på andra sidan+ att en hylla ska upp med men det får jag se sedan. Dessutom så måste jag köpa tapeter då de papper jag redan har inhandlat inte kommer att passa in(typiskt nog) men det är tur att preentpapper inte kostar så mycket+att någon till vägg tror jag att jag ska måla.
Sedan är det dags att planera för att göra möbler men hela tanken är i alla fall att huset ska ha ett genomgående marint tema men ändå kännas fräsht &modernt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0