MSP igen

Nu är jag tillbaka på moviestarplanet.
Eller åtminstone så är jag mer aktiv för tillfället igen och jag sköter mina boonies så gott jag kan när det inte laggar för mycket.
Har ju inte skött om dem på ett tag när det segat men nu går det bättre, i alla fall bitvis.
Fast jag måste få reagera på vissa saker på sidan. Varför är det så många både killar&tjejer som frågar om att vara tsm när jag tydligt sagt flera gånger att jag INTE vill bli ihop?
Det är ju liksom bara ett spel så man MÅSTE faktiskt inte vara det utan var och en gör precis som man vill.
När folk tjatar på en blir det ju bara jobbigt till sist och man tappar faktiskt tålamodet när det händer gång efter gång bara för att vissa inte lyssnar. Jag undrar hur de gör irl ?
Men nu har jag klagat färdigt och det har blivit dags att vara lite positiv med.
Är ju väldigt nöjd med mina promarkerpennor som jag fick när jag fyllde år så igår köpte jag mig två set till, set 2(det med fler nyanser) och det lilla för hudtoner så mina gubbar jag gör kan få skinn på näsan.
Den enda nackdelen är väl att de luktar eftersom de är alkoholbaserade men det är ingenting mot för de hemska doftpennorna som fanns förut i olika varianter bla hubbabubba och viol, de där som man fick ont i huvudet av.
Dessutom spelade jag Sims och kom igång riktigt med Casey och hennes hästar. Vill ni läsa mer om det kan ni kika in på http://www.Simsville.blogg.se där jag försöker att skriva det senaste om mina olika simsomgångar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0