Snörvel

Då har man åkt på en igen.
Jag pratar naturligtvis om en förkylning.
Varför ska de vara så svåra att undvika ?
Åtminstone vid vissa tidpunkter på året tycks det omöjligt att komma undan.Fast nu anade jag ju kanske att det var på G lite ändå eftersom jag varit snuvig i några dagar men det hade lika gärna kunnat vara vårsnuvan men nejdå så nu är man förkyld igen och snörvlar som en ....gnu.
Hade egentligen tänkt försöka visa upp en av mina skapelser till Sims 3 här. Gjorde en serie bänkar igår som jag blev väldigt nöjd mer men nu orkar jag inte ladda upp dem och fixa bilder.Ska gå och lägga mig igen så ni får vänta med att se dem tills jag mår bättre.
Kramen på er alla i alla fall och jag hoppas att ni slipper vårförkylningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0