Sant eller inte ?

God morgon på er alla bubblare där ute.
Ja tjenixen på er andra med såklart vill inte glömma bort att hälsa på någon av er som snubblar in här.
Tänkte börja med att ställa en liten fråga, är det sant att man tjänar mer starcoins på MSP om man är inne via ipad ?
Såg en tjej i ett chattrum som sa det men jag tycker att det verkar inte så lite orättvist mot oss som inte har råd med den senaste tekniken så därför ville jag kolla om det verkligen stämmer eller om det bara är ett nytt försök att luras kring.
Det är också därför jag ogillar när MSP lanserar sina appar, de kan ju inte bara anta att alla numera har en IPHONE eller liknande.Utan det är faktiskt många som inte har råd till det senaste,flashigaste och nyaste hela tiden men det känns som det ständigt sker en jakt efter status och på att vara* inne*.
Nej nog om detta nu och till något helt annat.
Känner mig en aning fusterad just nu och inte är det konstigt. Lämnade in mitt busskort som inte fungerade för ett par veckor sedan(jag hade då registerat det hos dintur). Då Turistbyrån inte kunde ordna det var det precis det som jag blev tillsagd att göra. Inget kort dök upp så efter en vecka ringde jag till DT och fick veta att det skulle vara på gång, bra tänkte jag . Så gick det ännu en vecka men fortfarande inget kort så då mailade jag och jo kortet ligger hos DT men nu skulle det krävas ett kvitto med kortnummer för att bevisa att det verkligen är mitt kort.
*Morr* Varifrån skulle jag liksom fått det då de inte kunde göra något åt kortet på det första stället jag var till eftersom kortet inte ens gick att läsa , ska det inte räcka med att man ringer ?
Mailade i alla fall tillbaka till dem och beskrev att jag skickat in mina uppgifter men inte skrivit upp kortnumret eftersom jag hade trott att registeringen skulle fungera bättre än så här samt att jag krävde ersättning för de bussturer jag nu utan kort får betala och att jag tyckte de kunde tillhandahålla lite bättre service.
Så jag får se vad de svarar eller om jag ska behöva ringa igen och skälla på dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0