Nybygge

Här ser ni mitt allra senaste byggprojekt. Kände att jag ville bygga en liten gård sedan jag skissat upp en ritning på ett litet farmhus tidigare under dagen. Visst återstår en del jobb att fixa till en del detaljer men annars så blev jag väldigt nöjd :)
Känner mig faktiskt mer nöjd med den här lilla gården än ridcentret jag gjorde tidigare så nu vet jag inte om jag får planera om det lite helt enkelt men så kan det gå när man får inspiration :)
Fast det är ju roligt att bygga med även om jag saknar att inte kunna göra runda byggnader, fast och andra sidan får man jobba med hörn istället så kan man fortfarande få det att se rätt bra ut :) trot allt.
Det blir bara lite mer utmaning att få till så man blir riktigt nöjd men det här projektet måste jag spåna över; Hillsides Hästsportcenter.
Gillar mer stilen på det lilla helt enkelt men man kan ju inte göra helt samma sak tycker jag.
Nåja får klura på det i helgen då ajg ska bygga ett hus åt familjen som jag gjorde på päronens dator och spm blev själva starten till att jag egentligen ville bygga en gård från början.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0