Nu så

 
 
Tillbaka
Eller nåja lite orkar jag åtminstone sitta här nu men jag är fortfarande inte helt fri från min förkylning än utan snörvlar,hostar och känner mig bitvis riktigt seg.
Fast jag har i alla fall inte ont i halsen just nu och det får trots allt räknas som ett steg åt rätt håll. Dessutom har jag bara sovit en massa pga att jag haft ont i huvudet till och från men än så länge känns det rätt så ok idag så jag tänker försöka göra bort lite saker medan det känns bra.
Lovade ju er en bild på min nyaste skapelse till Sims 3 också så här kommer den:
Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha en sådan här köksbänk själv :) så jag passade på att göra en serie på temat marint. Mer bilder kommer sedan och för er som blir sugna på att ladda ner hoppas jag snart kunna länka till en sida där mina filer kommer att finnas :)
http://rapidshare.com/files/2015865410/HopeOfSeas.sims3pack
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0