VARNING

Det här är andra gången jag lägger ut en varning till alla er nybörjare på MSP. Jag gör det av ren omtanke så att ni inte ska gå på nitar och bli lurade.Gå aldrig på när någon säger att de kan hjälpa er till en viss level eller vill dela er gubbe med er.
Det är för det allra mesta så att de bara luras och vill försöka hacka sig in för att sno saker av en.Dessutom förstår jag inte helelr varför man ska veta hur mycket starcoins andra har, tycker att det inte är något som alal behöver veta.
Tro inte heller på de som säger att de vet om ett fusk för det finns inga genvägar och man får enligt reglerna inte helller prata om det Det enda som händer om man ändå gör det och försöker utnyttja systemet är att man kan bli avstängd och få sin gubbe raderad från MSP.Blir därför väldigt ledsen när några av er anklagat mig för att fuska för det är det värsta som finns, när man måste försöka fuska på en sida som ska vara för barn . Jag har jobbat i två år för att nå hit till lvl 16 och jag brukar mig inte heller av så kallade kortisar eftersom jag tycker att det också är fel att använda sig av just sådana filmer för att nå framgång.
Dessutom skriver jag igen att det faktiskt inte finns någon åldersgräns på sidan som vissa av er hävdat. det har funnits förut men den är borttagen så alla har lika stor rätt till att få spela om man tycker att det är kul och om nu sidan verkligen vore bara för barn vad gör då alla trådar med så kallade noveller inne under forumen ?
Tycker faktiskt att det är konstigt att inte fler reagerar på innehållet i många av dem istället för att kommentera och be dem skriva mer eller är det bara jag som känner så ?
Eller vad tycker ni om trådarna med så kallat kill och tjejsnack ..liksom varför skriva såant på ett öppet forum så att alla kan läsa det ? för tror ni att någon bryr sig om att bara tjejer lr killar frå läsa en viss tråd då ?
Nej och dessutom jag kan också tycka att det känns väldigt onödigt när folk försöker ta upp saker som mens eller inköp av BH.
Snälla jag kan inte se att sådana trådar har något som helst på msp att göra tyvärr intre, var barn så länge det går, vuxna blir ni i alla fall så småningom och har ni funderingar så fråga era mammor istället för att kabla ut allt på nätet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0