Jag som inte skulle...

Jag som skrev att jag inte skulle fota ponnyer idag utan stora hästar...men det är väl en sak att säga och en helt annan sak att göra, åtminstone kan det ju tyckas som så.För ponnyerna var på strålande fotohumör den här gången men de stora hästarna höll sig mer i bakgrunden och på avstånd, lite typiskt nog men jag tror jag fick några bra bilder i alla fall.
Det blåste ju lite med men det verkade bara göra några av dem extra busiga istället och vissa andra tyckte att det var en perfekt dag för att ..ja ni får se nedan.



Lucifer och Ninor busade verkligen med varandra.
 
Medan Rambo föredrog att ta det lite lugnare , bara ligga och ha det skönt i solskenet helt enkelt.
Fina Ninor som var på bästa bushumör idag och försökte få igång någon av de andra
 
Hittade den här snyggingen nere på travet
En av de bilder jag blev mer nöjd med idag verkligen en sådandär underbar höstbild tycker jag.
Men oj vad matte eller husse till hästen ska bli glad när de kommer till stallet...nej inte skimmel längre utan snarare mer grå över hela kroppen efter dagens spabehandling.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0