Internet Explorer

Ni har väl hört den senaste varningen på radion eller nyheterna om skadlig kod i Internet Explorer ?
Nu hör jag inte till den sorten som brukar oroa mig annars men jag lägger ändå ut det här inlägget nu och uppmanar folk att vara försiktiga när ni surfar. Fast det allra bästa tror jag är att ha uppdaterade säkerhetsprogram och att vara försiktig med vilka sidor man går in på.
Dessutom känner jag som så att det är nog mer risk att någon försöker ta över datorn på vissa företag än för en liten privatanvändare men det skadar ju inte att följa rekomendationerna ändå och åtminstone tillfälligt använda en annan webbläsare.
Själv så har jag redan två på datorn så då blir det ju lättare att välja att sitta inne på Chrome även om den gör mig tokig ibland då shockwave får för sig att lägga ner men det brukar ju hjälpa att starta om den som tur är.
Vidare fick jag för mig i förrgår kväll att jag bara skulle rita lite igen , de skulle jag nog aldrig sagt..varför ska ni få se så snart projektet är klart.Ska försöka jobba på det lite idag mellan tvätten och dammsugandet.
Dessutom ska jag försöka lägga in lite tapeter och golv med så ni kan få se det första huset på evigheter som jag byggt i Sims 2 här hemmavid.Som grädde på moset så krånglade  Homecrafter Plus med mig och vägrade starta upp fast jag ominstaller så jag fick rensa registret och köra in det på nytt igen innan jag fick det att fungera men nu så. Vad tycker ni ska jag visa upp lite tapeter jag gjort här ?
Huset blev dock lite större än jag först tänkte mig så jag får se om jag ska bygga om det lite eller om det får vara som det är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0