Huset

Jaha hejsan och godkväll på er.
Det blir faktiskt ännu ett inlägg idag så inte mindre än tre.
Powersaga var här ett par timmar så vi spelade lite Sims ett tag och pratade medan vi fikade.
Mums vad det är gott med glass och chokladbollar.
Sedan gick hon hem och jag åt varma mackor till middag innan jag återvände till Wooderstone ett tag.
Skriver ju upp alla planerade familjer i kvarteret på ett blad och jag insåg att Terrences inte passade in riktigt i kvarteret så jag gjorde ett nytt åt dem Wildwood.
Efter det så jobbade jag lite med Logan och Mr Muffins hus och allt eftersom jobbet forstskrider så kommer det fram att Mr Kennedy är en konstnär. Så här ser det ut så här långt. Har skrivit dit vad det ät för rum för att ni ska se men det är ju långt ifrån färdigt ännu. måste som alltid fixa mer tapeter, golv och möbler men det är åtminstone en bra start inte sant ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0