Hoppla hej på er

Hejsan på er alla och nej idag får jag nog fundera på hur jag ska ta mig till bussen någorlunda torr om fötterna.
Verkligen inte alls något bra väder här för det både blåser och regnar och är ett riktigt ruskväder.Blåsten är visstt resterna av det tropiska ovädret Leslie. Måste packa om väskorna lite så att inte papprena inte blir blöta tror jag, det vore ju inte bra.
Tror jag får försöka gömma mig i någon busskur sedan och att vistas ute så lite som möjligt idag känns inte som någon svårighet märkligt nog. Jag tror faktiskt inte ens att min systers vovve uppskattar väderleken även om man kan säga att det är ett riktigt hundväder men det finns ju en hel del sådana där uttryck som man kan använda sig av. Alltså är det ett perfekt pyssel och simsväder, jodå ska ju ominstallera det hemmavid sedan men på päronens dator spelas det för fullt. Har redan tankar om minst två familjer till som ska skapas men först och främst ska det byggas hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0