Blåsigt värre

Hejsan på er allihopa, glada läsare av denna blogg.
Ja föresten hej ni andra också med som bara tittar in här av en slump.
Idag hade jag tänkt gå på en promenad med kameran men nu tror jag inte att den blir av i alla fall för det blåser ordentligt redan nu. Lär visst bli stormigt idag. Får se om det blir en kortare runda kanske i alla fall om det känns så...har ju bokat in mig på tvättstugan med så jag tänkte få göra bort tvätten och städa lite.Upptäckte nämligen dammråttor igår bakom ett skåp när jag satte in usb kabeln till min multimaskin(den hade åkt ut), så det är bäst att utrota dem innan de förökar sig allt för mycket.
Annars så pysslar jag med nedladdningen till Sims förstås..har inte börjat lägga in sakerna än hemma men det är ju på G, vill ta ner så mkt golv&tapeter som möjligt innan jag lägger in allt i spelet.
Det tar ju ändå längre tid att ladda men jag måste gå igenom alla andra saker med och ta bort allt innehåll som inte har blivit något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0