Vinterbilder

Idag när jag ändå var i farten med att städa lite här hemma och solen sken så passade jag på att fota lite bilder så det inte ska bli allt för tomt med sådana på bloggen medan min externa är borta.Det kanske inte blev de mest perfekta eller bästa men jag hade bara öppnat kösfönstret och det var så kallt även om solen faktiskt sken just då så de får duga tills vidare. Fast jag hoppas ju vara så kry till veckan att jag ska kunna åka ut till päronen och fota lite där om snön ligger kvar utifall det är fint väder också för där är det alltid så himla mycket finare än mitt i stan.
 
 
Nåja snön täckte nästan helamarken idag med men under buskarna hade den tinat och marken tittade fram.
Men på bänken låg den i alla fall kvar.
 
Fotade den här ikväll på några av mina många ljuslyktor som jag har egentligen en hel samling av , dock mest sådanajag faktiskt har fått av andra så också de turkosa på sidorna men inte den i mitten som jag inhandlat själv men visst passar de ihop ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0