Typiskt mig

Ikväll hade jag tänkt att jag skulle göra parpikahalvor till middag.
Vad tror ni händer när jag ska flytta över den ena till tallriken ?
Jo swoosh ner på golvet med sidan ner såklart.
Nåja hade i alla fall dammsugit detta golv idag så den går nog att äta ändå men ni skulle ha sett min lagomt roade min.
Nåja torkade upp röran och de blev faktiskt riktigt goda ändå men jag får ta en vända med golvmoppen tror jag så inte mina objudna husdjur silverfiskarna hör några rykten igen.
Faktiskt varit lungt ett par dagar nu och inte hittat någon av de små äckliga krypen som är snabbare än blixten.
Dessutom så byggde jag ett till hus igen och höll på att glömma middagen.

Har inte riktigt bestämt mig än för hur jag vill ha fönstren på övervåningen men något sådant här ser början ut att bli.Använde mig faktikt av ett riktigt hus som förlaga den här gången, men har avvikit lite från den ursprungliga ritningen men jag är ändå jättenöjd så här långt. Det påminner ju i alla fall lite om stugan där jag tillbringade många somrar i mitt liv så det går duga. Planen på sikt när jag tagit ner ltie mer saker och lagt in mer glov&väggar är i alla fall att jag ska förvandla det här till en liten gård.

Kommentarer
Postat av: elin stridh

Bloglovinbyte? :)

Svar: gärna :)
None None

2012-10-10 @ 22:34:51
URL: http://eelin.se
Postat av: elin stridh

följer dig nu din tur :D

Svar: Jadå snart på gång här :)
None None

2012-10-11 @ 09:44:43
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0