Sims 2

Då var det dags för ännu ett simsigt inlägg.
Har ordnat upp äntligen bland alla nerladdade filer.
Visserligen saknas en del golv och väggar fortfarande samt lite annat men jag får ordna med det allt eftersom tror jag.
Annars är risken att jag tar på mig för mycket jobb men nu ska jag försöka komma igång med spelandet lite också.
Byggde i alla fall ett nytt hus idag, då nu har jag fem hus och två familjer som väntar på att flytta in också har jag planerat för några fler invånare så det rullar på. Fast det är i alla fall skönt att ha planerat på ett ungefär hur det färdiga kvarteret kommer att bli så får jag se mer sedan vilka som flyttar in.
I det här huset kommer i alla fall familjen Applewhite att bo.
Den består av de äldre föräldrarna Stewart&Millicent samt deras dotter Kelsey och deras katt Rosella.
Också måste jag ju ta itu med tomterna såklart så det blir lite mer hemtrevligt med men det kommer :) 
De här ska i alla fall få en pool, så långt har jag planerat men inget växthus eller trädgårdland.
Nej varför odla saker när man kan köpa är den här familjens motto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0