Senaste bygget

Det är ett oändligt projekt att lägga in golv och väggar till Sims 2 men jag håller som bäst på att försöka återställa en del av det jag hade innan strulet med kraschar och ominstallationer började.
Det tar sin lilla tid vill jag lova och jag tar en bit i taget.
Har ju redan lyckats bygga två hus och flytta in två personer.
Idag bestämde jag att det helt enkelt fick vara läge att börja förbereda för en tredje familj också,så jag har börjat bygga ännu ett hus som kanske skiljer sig lite från de två övriga men det passar ändå in i kvarteret.
Ja just det, jobbade lite på kvarteret också och utformade det mer så det kanske dyker upp en kartbild när jag börjar känna mig klar för det.
Så här långt kom jag med huset:
Vet inte riktigt vilken stil som ska få råda men jag tänker mig lite insprirerat av medelhavet, lite spanskt eller någon slags märklig blandning. Måste i alla fall ta mgi tid att få ner alla de där sakerna igen men det här tyxcker jag ändå är en lovande start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0