Morgonstund

God morgon på er allihopa.
Tittar just nu ut genom fönstret och det är fortfarande alldeles mörkt ute vid den här tiden på morgonen. Börjar ju egentligen vid åtta men jag tycker det är skönt att kliva upp och komma igång tidigt.med. Man ska ju ändå upp även om det vissa morgnar är sådant väder som gör så att man hellre skulle ligga kvar i sängen..
Fast det är bättre att kliva upp så man inte somnar om och försover sig.
Nåja så här tänkte jag att jag ska ta kameran med mig på jobbet idag och gå upp och titta om mina ponnyer har fått sin plats i samlingen.Dessutom såg jag att någon hade tagit barbie så jag tänkte komma med mina petror(de bör ju passa lika bra).
Nog för att det kan vara svårt att skilja på dem för den oinvigde och man kanske måste titta lite närmare för att se den.
Men de kom ju också där i skarven mellan 80 och 90 talet när en annan var liten.
Ni ska i alla fall få se bilder när allt är klart :) dessutom så hittade jag lite andra foton jag tänkte visa upp men ni får ge er till tåls ett tag till .



Kommentarer
Postat av: MEDTANKEPÅ.BLOGG.SE

Vilken fin blogg du har :)

Svar: man tackar så mycket :) tycker inte den är så märkvärdig men *skratt*
None None

2012-10-04 @ 10:09:13
URL: http://medtankepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0