Hoppar nästan

Idag är det en sådan där bra dag när jag känner mig jätteglad faktiskt och nästan hoppar upp och ner för att jag är så ivrig och har en massa överskottsenergi känns det som.
Så det gäller ju att försöka göra det bästa för att ta vara på den helt enkelt och det ska jag, lita på det.
En av anledningarna till att jag är så positiv just nu kan möjligen vara att solen skiner men framför allt så börjar en utställning här på Lördag med temat tiotal-...alltså 50,60,70 och 80-talet.
Har lämnat in två bidrag till den(får se om jag ska smyga in något mer) och det känns pirrigt eftersom det är första gången jag ställer ut något, åtminstone på museum.
Jag lovar ni ska få se bilder här sedan när sakerna har fått sin plats(inte jag som bestämmer var de ska stå) så det känns ju lite spännande just därför med. Skulle någon ha sett vad jag jobbat med på morgonkvisten skulle de kanske ha skrattat men det tycker jag är lite elakt att skratta åt någon annans intressen, var och en har ju sina hobbys och några tycker om att samla inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0