Hejsan på er

Hejsan hoppsan i morgonstunden till alla som är vakna.
Jo jag är hemma idag med, har fortfarande världens hosta och låter stundtals som en kråka eller kanske mer som mina grannar saktorna.
Det är med andra ord väldigt hest. Dessutom så har jag ont i halsen och mår lite illa så ni kan ju tänka er hur det blir när jag får mina hostattacker.
Fast om man bortser från det så tror jag att det ändå är rätt så bra, förutom att man börjar bli less på att vara förkyld.
Men jag har just läst på om varför den här är så seg, det är förmodligen inget virus utan en bakterie som ställer till det.Så pencillin biter inte utan det som hjälper är just lung &vila helt enkelt.
Dessutom är det kallt ute idag - 11 så jag tänkte då i alla fall hålla mig inomhus i värmen
Skissade lite igår kväll och så här blev resultatet, har dock inte riktigt bestämt mig än om jag borde lägga in honom digitalt med ritplattan men tanken finns i alla fall där så jag blev riktigt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0