Hejsan hoppsan

 
Nu ska ni få se vad jag hittade på och gjorde för skapelse igår,
eller åtminstone började på , vet inte om jag är riktigt klar med den än men jag tycker det är en bra början i alla falll. Speciellt med tanke på att jag faktiskt inte har jobbat med Bodyshop på länge men ibland så dyker det upp små idéer och då gäller det att ta vara på dem helt enkelt.
 
Bestämde mig för att göra en marininspirerad klänning och hitills ser den ut så här.
Jag vet inte om något fattas..mest nöjd blev jag dock med baksidan på kjolen, det känns som jag måste jobba mer med framsidan men samtidigt så vet jag inte...och kanske saknas någon textur men som sagt , det vore kul att höra vad ni andra tycker också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0