Fy vilken...

Fy vilken jobbig natt jag har haft.
Dels så var jag så igentätt att jag låg och vände mig en massa för det och inte blev det bättre när jag flyttade till soffan heller som brukar kännas lite bättre.
Vid ett vaknade jag igen och hade världens hostattack som inte gav sig , dessutom gjorde det ont i halsen osv.
Resten är för osmakligt att skriva här men jag fick i alla fall upp en massa slem.
Lyckades med stor möda somna till sist och vaknade inte igen förän vid 6 när väckaren ringde. Kände mig allmän risig efter den natten i alla fall och somnade igen. Vaknade inte förän vid halv nio men jag fick i alla fall sova och troligen blir jag hemma hela veckan igen eftersom förkylningen inte verkar vilja ge med sig än.
Lite jobbigt är det fast det ger ju sig så småningom.
Fast jag antar att jag ska vila mer i sängen med en trave korsord,och böcker , värma lite varm dryck och fortsätta knapra halstabletter mer än vad jag sitter här idag men samtidigt känns det här mer okej för snuvans skull.
För visst blir det så också att man lessnar på att se på tv då många program bara går i repris hela tiden och man orkar inte engagera sig speciellt i någon serie heller just annars hade jag satt igång att se McLeods döttrar ändåa från början(har ju hela DVD boxen med alla säsongerna).
Men nej också krånglar mitt bodyshop, jag som hade tänkt göra lite nya kläder åt mina Simmar och hade några ideér.
Nåja får se om jag kan fixa det sedan men det känns inte bra helt klart när det krånglar så.
Så nu vet ni alla fall vad jag gör idag om jag inte är inne, försöker helt enkelt kurera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0