Nej..nej och nej

Väljer nog att börja dagens inlägg med ordet NEJ.
Jag trodde att jag skulle få bli frisk och att förkylningen skulle vara över äntligen eftersom jag kände mig lite piggare igår men vad tror ni händer?
Jo idag är jag snarare mer snuvig och hostig än tidigare, dessutom är jag småfrusen vilket jag inte varit förut.
Illa då det inte verkar bättre än att förkylningen har tagit om på mig.
Typiskt nog får jag väl säga då. Dessutom fick jag ett SMS om att min externa är klar att hämtas så jag får se om päronen åker förbi där och plockar ut den åt mig , gav dem i alla fall servicenumret. Skulle ju egentligen ha handlat idag men nu får de göra det åt mig istället för jag tänker bara hålla mig inomhus i det här ruskvädret som är ute.Annars ska jag göra någon varm dryck, krypa upp i soffan, under täcket och se på TV så får jag se om jag kan slumra lite med. Fast jag måste ju kolla lite saker på nätet först innan jag lägger ner här helt för idag, men nu vet ni ju vad jag pysslar med om ni inte ser till mig, försöker helt enkelt att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0