Matdags

Nu snart är det matdags här och därför passar det så bra att jag visar upp dagens byggnation i Sims.
Måste ju bli klar med mitt kvarter någon gång så jag kan börja spela.
Tänkte först ordna så att alla familjer kunde flytta in i sina hus men så kände jag att det helt enkelt var någonting som saknades.
Har inte gjort någon allmän tomt på jag vet inte hur länge men nu väcktes min tanke helt enkelt så jag har börjat :)
Allt eftersom jag jobbade med den sä väcktes min skaparlust igen och jag har som vanligt kommit en bit på vägen men nu ska jag sätta igång och ta ner de saker som fattas i varje fall.
Frågan är väl bara i sådana fall vad resturangen ska heta då vägaen den har sin adress på är Tallstigen 1.
Någon som har minsta tanke där ?
Hur som helst så valde jag ju i alla fall en lantlig stil eftersom nästan hela det övriga kvarteret också har det.
Byggnadens enda egentliga problem är att det inte finns någon toalett för tillfället men det tänke jag åtgärda genom att bygga ett litet uthus senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0