Howdy på er alla

Jodå nog är jag här alltid.
Fast det kanske blir lite så att jag inte uppdaterar varje dag även fast jag borde kunna göra det nu när jag går hemma och skrotar.
Men det är så lätt att jag inte alltid tycker att jag har någonting att dela med mig av heller så då blir det hellre så att jag låter bli att skriva.
Sitter just nu här och äter lite frukost. Mums med varm choklad och en macka!
Det ger verkligen bra energi. Annars så gör jag inte så mycket mer än det faktiskt just nu.
Ska fortsätta städa och spela sims 2 idag hade jag tänkt.Fast igår såg det mer ut som om toten hade flyttat in här i min lägenhet :P
Hur det kom sig ?
Jo tog en promenad ner på staden igår, handlade lite och köpte en del små julklappar.
Tidigt?
Ja jag vet att det kanske är lite väl i tidigaste laget att göra det men samtidigt så är det himla skönt att ha det bortgjort så att man kan koncentera sig mer på andra saker och slippa trängas med en massa folk i värsta ruschen som brukar bli.
Alltid bra att slippa vara ute i sista minuten, fast det har blivit några små klappar till mig i förskott som ni ska få se sedan när jag har tagit bättre bilder på dem :)
Ockå håller jag på med att digitalisera en teckning som jag gjort också :) då det händer hela tiden något i alla fall , om än inte så stora saker jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0