Host

Börjar dagens inlägg med en stor hostning.
Endera är det katarren som tagit om eller så är det en höstförkylning jag gått och ådragit mig som grädde på moset :/
Det vore ju verkligen typiskt mig men..nåja får försöka skrämma iväg alla baciller istället samtidigt som jag rengör mitt tangetbord.
som jag eg A borde h a gjort mycket tidigare men B inte tar tag i på en gång.
Såg din kommentar också Georgina men nu är det så att mycket av det du frågare om står redan här på bloggen och går att hitta om du söker lite mer på gamla inlägg i kalender så jag tycker inte jag ska behöva upprepa mina svar på dina frågor igen.Men för de som är nya med attläsa bloggar och tycker det är svårt att hitta all fakta så kan jag säga attjag började spela msp MSP för drygt två år sedan när jag fick i uppdrag av Paris.Laa o Powersaga att ta hand om deras djur. Tyckte sidan var rolig och valde därför att skapa Connie.
Djuren kommer sig helt enkelt av att jag tycker om djur irl också och inspirationen till mina filmer hittar jag ibland i någon annan serie eller kanske någon film jag sett och tyckt om men för det allra mesta så försöker jag ju komma på mina egna ideer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0