Fy...aj men ändå :)

Som jag trodde.
Idag gör det helt klart mer ont i halsen så jag ska försöka bädda ner mig helt enkelt.
Fast först måste jag ändå dammsuga då jag inte hann med det igår men så kan det gå helt enkelt. Åtminstone när det är roligare att sitta vid datorn*skrattar*.
Ändå blev jag glad igår när MSP bytte tema till jul och det kom en massa nya klänningar. Kostade på mig ett Diamant-paket.
Ja jag vet rätt så onödigt egentligen men det var så mycket användbart som gjorde att det ändå är värt det.
Fast det blir ett av de sista paketen jag köper, för nu ska jag bara spara.
Nåja i alla fall så fick jag tillbaka en hel massa inspiration också och har hittat på en liten överraskning åt er som också spelar så försök hålla ut till helgen då den kommer.
Dessutom så planerar jag för att göra en ny layout hit till bloggen.
Har inte riktigt bestämt än hur den ska se ut men jo den kommer fortfarande att gå i blått.
Också lekte jag lite tomte före jul igår och gav ut lite presenter bland mina vänner(trevligt att kunna göra det) men jag ger bara till personer som inte tigger eller frågar så tänk inte ens den tanken och NEJ jag ger fotfarande inte ut autos utan att jag får en tillbaka
Och lika NEJ jag blir inte vän för level heller utan jag vill faktiskt prata med mina vänner och då menar jag inte att bara MSP utan jag pratar gärna film,musik och andra intressen med.
Helt enkelt sådant som vänner gör.

Kommentarer
Postat av: Georgina01 på msp

Hej, jag skulle vilja att du skrev lite mer om MSP här, kanske hur du får dina film-idéer. Hur du började spela MSP, varför du har en massa djur m.m.... (:

2012-11-29 @ 16:05:17
URL: http://minblandning.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0