Erkänner

Alright då.
Nu har det blivit dags för mig att erkänna en sak här på bloggen.
Jag har tjuvstartat med själva julandet. Började plocka fram tomtar och adventsljusstaken redan igår så nu lyser den så fint i fönstret.
Så nu hinner jag få se lite jul här hemma med och inte bara på annat håll under helgerna.Bara gardinerna kvar nu att sätta upp också ska jag lägga fram glittret.
Det kändes i alla fall bra att få det gjort ockdå blir det på något vis så mycket hemtrevligare&varmare.
Annars är det fortsatt grått och trist ute dessutom känns det mer som det är natt fortfarande när man kliver upp på morgonen, alldeles mörkt.Visserligen finns det ju lampor att tända och tur är väl det men det känns ändå som man går ut i ett kolsvart universum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0