Varför jag inte blir ihop

Hejsan på er alla glada människor där ute i vårt avlånga land.
Tänkte bara kolla in läget här med er lite och höra vad ni har för er?
Själv så ska jag försöka jobba lite efter fikat snart.
Annars flyter det mesta bara på som vanligt tror jag..håller på med en hel del småprojekt
just nu och så, som vanligt kanske jag borde säga.
Fast det finns en orsak till varför jag skriver också. Tycker mig märka av att många killar på MSP
tjatar om att bli ihop och sedan blir de sura när man säger nej.Varför är det så här?
Det här är ju ändå inget mer än ett spel liksom så man måste ju inte vara ihop om man inte vill, det finns det inget eller ingen som kan tvinga en till kom ihåg det.
Dessutom har jag hört att de flesta som vill bli ihop bara har en anledning oftast, att de vill ha
saker i form av presenter.Nej tack säger jag bara lite får man allt jobba själv för att få saker med.
Inte bara tro att andra ska ge en saker och göra jobbet åt en för då kommer man ingenstans dessutom blir folk bara trötta på en om man i slutänden tjatar.
Ja jag vet eftersom vissa tycker att jag gör det men ni har aldrig funderat på orsaken varför
jag ibland måste ta om saker flera gånger och upprepa mig?
Tänk efter lite mer helt enkelt ni som säger sådana saker så tror jag att ni lär er att förstå
väldigt snart vad som ligger bakom mina många inlägg.
Nej, jag klagar inte jag försöker ge tips och råd om hur jag tycker ni ska uppträda på nätet och att
det inte är okej att ge sig på någon ändå får jag så pass mycket skit tillbaka att jag undrar om
det faktiskt är värt att vara kvar på sidan....fast än så länge tycker jag att de guldkorn jag hittat överväger det negatvia och booniesarna såklart.
Fast jag tror mig förstå varför folk tappar intresset och slutar med alla som ger sig på VIPS och oss höglvl och vill bli kompisar bara för att vi är kända, inte för att de faktiskt är intresserade av
att prata med oss och lära känna oss men glöm aldrig att det finns en annan människa bakom MSPfiguren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0