Regn regn regn

Börjar dagen med att sucka lite över vädret här.
Egentligen kan man säga att det började redan iförrgår med regn och gråmulet.
Så det här är tredje dagen idag med det nefallande våta elementet.
Regnar det inte ihållande så är det i alla fall grått,mulet och dimma.
Rent ut sagt ett perfekt innesittarväder.
Fast egentligen så finns det bra sidor för oss pollenallergiker med det också,
det rensar luften men det blir ju blött överallt.
Så vad jag roar med vid dåligt väder?
Passar på att göra bort en del tråkiga sysslor först innan jag idag tänkte ta
itu med att sortera upp en del foton jag har tagit.
Blir lätt så att man tar, flyttar över dem till datorn men är för lat för att sortera
över dem på externa.
Har ett stort system numera med mappar och undermappar fast det har sina fördelar med
när man ska gå in och leta efter en speciell bild för då vet man exakt var man kan börja.
Ibland har jag dock lagt in bilden i någon annan mapp bereonde på var den är fotad och då
kan det lätt bli både stort och lite kaos :P
Fast ni ska få se jag hittar nog något att skriva mer om sedan här idag men tjolahopp på er nu
ska jag gå och fika!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0