Priskontrollen

Det här kanske vänder sig främst till er vuxna vars barn spelar MSP.
Fast kanske alla borde läsa det här egentligen då det berör kostnaden för sidan.
Personligen tycker jag att priserna har börjat att bli alldeles för höga på sistone även om
de ligger på en jämn nivå om man redan har VIP.
355 kr är fortfarande rätt mycket och har man dessutom redan VIP så kan jag tycka att man
inte gärna betalar för ett till paket bara för att få paketboonisen. 
De övriga föremålen i ett sådant paket har man dessutom allt som oftast ingen nytta av alls egentligen
utan det är då bara booniesen som ska locka till köp.
Därför tycker jag att det vore vettigare om man sålde boonisen separat så att man kan köpa den även om
man har lång tid kvar på sitt nuvarande VIP medlemskap och inte behöver lägga ut extra bara för att få den.
Oj ursäktar om det blev rörigt det där men jag hoppas att ni hängde med i resonemanget.
För det är ju inte barnen som betalar trots allt och många familjer har inte ens råd med VIP
varför ska allt fler sidor som vänder sig mot barn kosta &bli allt dyrare ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0