Ojejoj

Nu tror jag att jag svettas bort.
Eller i alla fall nästan.
Det måste vara årets mest soligaste &varmaste dag här hitills just nu.
Sitter här med ett glas vatten till hands faktiskt och har inte haft någon vidare apit idag men
så kan det lätt gå när det är värmebölja.
Ska snart kyla ner mig med en dusch tror jag för att få tillbaka nivåerna på normala igen.
Trots det här eller jag kanske ska säga tack vare vädret så gjorde jag mig ändå en promenad idag och
fotade lite. Jo jag kan ju låta bli attta kameran med mig men tänk om man faktiskt skulle missa något.


Passade på att fota lite fina bilder alldeles vid vattnet.

Tänk att även stenar kan se vackra ut i rätt omgivning.
Tyckte att jag såg något litet och kvickt som flög fram över vattenytan och plötsligt satt den bara där, stenskvättan

 
Tärnorna var på fiskefänge idag och de dansade fram i luften ovanför vattnet.

Rätt var det var fäller de bara ihop vingarna och dyker ner som en projektil för att fånga fisk men
jag tror de gick bet och den lilla pigga mörten smet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0