Nya MSP

Som ni säkert har märkt har det skett en rad förändringar på MSP den senaste tiden.
Inte bara layouten är ändrad utan många av funktionerma med.
Tänkte därför att jag skulle kolla läget lite kort vad ni tycker om dem helt enkelt.
Visst en del saker kanske måste hända helt enkelt men jag skulle vilja veta
vad det egentligen var för fel på den gamla stilen ?
Är det inte sedan orätt mot de som jobbat sig upp till level 20,tröttnat och kanske slutat 
att det nu kommit upp till level 25 ?
Det tycker i alla fall jag , tror inte att det här med fler nivåer kommer få folk att stanna kvar längre
inte alls. Sedan tycker jag att nya MSP mestadels känns rörigt nu eftersom vissa saker finns på två
ställen. Hur ska de som kommer nya förstå allt det här?
Dessutom känns kontaktrutan, ja den som kommer upp nu när man klickar på någon inte helt bra den heller.
Svårare att förstå vad alla olika nya symboler betyder och så men det kanske bara är jag som har de tankarna?
Det kanske är så att man vänjer sig men nej jag kan då säga helt klart att jag inte alls gillar det nya, speciellt
inte visningen av fame som jag tycker syns mycket sämre.
För att säga det hela kort så tycker jag att sidan har blivit mer "plastig" än vad den faktiskt
har varit tidigare och behöver vara.
Tycker support borde fråga oss medlemmar innan de ändrar något mer.
Till sist igen så är det många fler också tycker jag som tjatar om att få saker eller att bli vän
Varför kan man inte bara acceptera ett NEJ utan vara tvungen att fortsätta fråga ?
Det leder bara till att någon i slutänden blir på dåligt humör för att folk inte kan lyssna och då spelar det ingen
roll hur glad&positiv man var innan för tjat är enbart jobbigt. Bara för att man tjatar innebär det inte att man får saker, snarare väldigt, väldigt långt ifrån utan det för oftast motsatt effekt och leder till att folk i
slutänden tröttnar på den som tjatar.



Kommentarer
Postat av: maddeni

jag håler med dej.jag fattar knappt not på nya msp. man förstår bara mindre och mindre tilexempel när meddelanden ändrades så fattade man inte och de gamla va ju redan bra.nu kan man inte äns radera några meddelanden.de är jobbit tyker jag. jag håler helt med dej! :)

och jag tyker dom borde fråga medlemarna innan dom gör om hela tiden.och föresten ja tyker att din blogg är jätte bra! :) läser den ofta

2012-05-03 @ 21:42:38
URL: http://mspmaddeni.bloggplatsen.se
Postat av: Fortuna

håller med både dig och maddeni! känns lite tråkigt när man just jobbat sig upp till level 20 och så kommer det 5 nya levlar :/ men på ett sätt är det ju bra också att de lägger till några levlar, det blir ju bara fler och fler som kommer till level 20...

dessutom har de tagit bort symbolen "detaljer" som brukade finnas i rummen. lite dumt tycker jag, det var smart att kolla där så kunde man se om nån hade max vänner t.ex så att man inte skickar vänförfrågan i onödan :s

oj.. lång kommentar :D men fin blogg! gillar prickigt ;p

2012-05-04 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0