Nu ska ni få se

Hade ju lovat att jag skulle ladda upp lite  mer bilder här idag  men så kom paketet emellan men  här är de från föregående helg och framåt är de tagna.


Lilla fina knipfamiljen låg som vanligt där jag trodde i den gamla reningsdammen.
I år hade de inte bara två ungar utan faktiskt tre. Hoppas att alla får klara sig.

Passade på att fota lite fina försommar landskap också när jag ändå hade med mig kameran.
Ser man inga fåglar eller andra djur fotar man naturens skönhet istället.

Det sparkar av grönska överallt nu.


Vy över vassen. inte konstigt att fåglarna gillar denna sjö som faktist en gång i tiden var en havsvik
men numera är halvt igengrodd vid inloppet från havet, om inte helt så det har blivit en insjö istället förbunden med havet genom en å.

En väldigt vacker vy som jag fastnade för mend grönskan i förgrunden och bereget som skymtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0