Idag hade jag

Idag hade jag faktiskt sett fram emot att få komma igång med MSP igen efter
den långa helgens avbrott men nu vet jag inte om jag har lika stor lust alls
längre. Anledningen till det är att jag egentligen har börjat känna mig mer&mer
oönskad på sidan, någon skrev till exempel i chattrummen att jag skulle sluta med något.
Tror visserligen den personen menade på att jag skulle sluta samla sc men varför ?
Alla har dessutom precis lika stor chans att ta frågorna som ligger i varje, samla upp pengasäckarna, fånga stjärnor och spela skriv autografer.
Så varför då klaga så på mig att jag tar ALLT för det är verkligen så långt ifrån sanningen som man kan
komma.Bara för att jag är innte ofta betyder inte det att jag tar allt. Vill ni dessutom ha ett annat sätt att tjäna sc på så skriv meddelande till mig på MSP så ska jag ge er ett bra tips.
Och NEJ jag fattar inte varför ni ständigt frågar mig en massa personliga frågor här på bloggen när jag
säger att jag inte svarar på dem, är jag inte tillräckligt tydlig eller ?
Provar att säga det igen i sådana fall, det finns massor av andra saker man kan fråga ändå utan att gå in på sådant som en person inte vill avslöja och prata om, acceptera det att alla faktiskt inte vill avslöja allt om sig själv och det är faktiskt klokt att ha en gräns mellan det privata och vad som är mer offentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0