God morgon

God morgon på er allihopa.
För det är väl morgon nu eller ?
Jo jag tror det, det känns som så när solen skiner ute.
Sitter här just nu och äter frukost.
Har funderat lite igen kring MSP och jag vet inte om jag har någon större lust att
fortsätta på sidan längre. Känns som det blivit för mycket negativ stämning på sidan helt enkelt.
Fast jag vet inte hur jag ska göra ...men något som jag inte tycker är kul är när vissa
gör sig lustiga över det faktum att jag är vuxen och har MSP.
Det tycker jag INTE om men det ska jag inte behöva säga.
Jag har varit öppen med det hela tiden och varit ärlig och berättat för er hur jag
hittade hit via min brors två barn. Och att jag är väldigt kreativ av mig och
tycker om att skapa saker& spela dataspel ändå så möts jag av elakheter och kyla
från vissa som inte kan låta bli att kommentera det.Visst att man får tycka saker men
man ska också vara medveten om att man faktiskt kan såra någon annan med det man säger
på nätet med. Jag kanske har lärt mig släppa mycket småasaker men ibland dyker det upp
någon som går väldigt över gränsen och det värsta är kanske att vissa av de som gör så här
inte förstår hur illa det skrivna ordet också kan göra en.
Bara för att jag är vuxen innebär det inte att jag är imun mot att bli ledsen eller sårad och det tror jag inte att någon av er andra är heller.
För hur kul skulle ni tycka att det vore om folk skrev de sakerna som vissa skrivit till mig till er istället. Nej trodde inte det, men då kanske ni förstår vad ni faktiskt gör.
Snälla sluta också att försöka använda fula ord som skämt eller hälsningsfraser på sidan, jagtror det är fler än jag som ABSOLUT INTE ser något roligt eller speciellt trevligt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0