Får jag fråga?

Fick frågan idag på moviestarplanet .se vem jag gillar bäst av Ayla eller Kissy och då måste jag
ju svara ärligt på den. Jag kan inte säga vem av dem jag tycker mest om eftersom jag aldrig
har pratat med någon av dem eller jo föresten. Minns nu att jag hade kontakt med Ayla under en kort period men då hon aldrig skrev något till mig valde jag att avsluta den vänskapen för det ger väl inget att man har så kallade
*vänner* som inte pratar med en eller ?
När jag menar prata så menar jag lite personligt ändå så som att man delar intressen, musik m.m
Man kan faktiskt komma rätt långt genom att lära känna en person den vägen utan att man ställer för personliga
frågor vilket jag tycker många missar. Det kan dessutom vara farligt att säga för mycket.
Dessutom om man är nöjd med allt man har åstadkommit på sidan ,varför ska man då se upp till någon annan , kan man inte bara vara nöjd med sitt eget istället ?
Visst får man se upp till andra och ha andra MSP:are som sina idoler det säger jag inget om , jag tycker bara att
det kan gå lite väl långt ibland med kändisskapet.
För jag vet också att det finns fler som tycker som jag eller har liknande åsikter men det är väldigt få av dem som törs stå upp och säga ifrån när vissa saker håller att hända på sidan.
Support kan inte vara överallt och det är allas vår uppgift att hjälpa dem och rapportera när någon missköter sig.
Ser man genom fingrarna med det kommer det bara sluta i att fler lämnar sidan för det är det redan nog många som gör på grund av att de inte står ut med alla taskiga personer som beter sig rent ut sagt illa åt.
Visserligen kan barn vara väldigt elaka mot varandra det vet jag av egen erfarenhet men ändå,
SKÄRPNING!
Inget blir bättre för att några missköter sig och helt enkelt inte klarar av ansvaret att vara på MSP.Utan våga säga NEJ istället till att bli kallad både det ena och det andra, till att vissa hackar eller försöker sprida rykten.
Eller till de som skriver vissa noveller och gör vissa sorters filmer.
Det är sådant som jag tycker absolut inte har något att göra på en sida som MSP.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0