En höna av en fjäder

Herregud gick in för att kolla bloggen för en stund sedan och se om jag hade fått några kommentarer.
Inte för att det brukar hända så ofta men ibland får jag det, tyvärr är de oftast inte så snälla och det kan jag inte säga att den här var heller.
Läs själva föregående inlägg och begrunda detta svar som jag fick.
Vet inte vem av oss som gör en höna av en fjäder men jag tar illa vid mig när jag ser sådant här.

du kan ju kanske säga sånna saker för dig själv,vissa kanske har sånna med foder i,ja är en sån.och du mst inte alltid säga vad du ogillar hos folk.

Jag skrev defentivit inte i mitt nlägg om vintefodrade converese för att jag ville vara elak.
Absolut inte , bara det att jag inte förstår mig på vitsen bara eftersom jag tycker det verkar lite opratiskt att ha dem om det kommer mycket snö där man bor.
Det är inte att vara elak enligt mig och sedan är det ju upp till var och en vad man har på fötterna.
Så jag sa absolut ingenting om det och när hon säger det där sista blev jag bara irriterad , hur mycket skit ska jag behöva ta från folk egentligen ?
Man ska väl få kunna säga vad man tycker i alla fal så länge det inte sårar någon och så länge man inte använder kränkande ord ..tycker dettutom att det är fegt att inte våga skriva sitt namn och  säga vad man tycker och stå för det.Det är värre om man bara är tyst och flyter med strömmen och man kanske inte alltid måste göra som alla andra gör utan säga ifrån med för det är nyttigt att kunna lära sig det.
Att våga stå på egna ben innebär INTE att man är elak eller ond och man måste få kunna tycka olika utan att någon annan ska säga åt en att man borde ändra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0