Veckans Boonie

Nu kanske några av er undrar vad jag i hela friden pysslar med och varför
Veckans Boonie kommer upp idag istället för imorgon som den brukar.
Anledningen är att jag helt enkelt kommer att vara upptagen med andra saker i ett par dagar.
Imorgon ska jag baka något smarrigt med ena brorsdottern som har sportlov och jag är ledig några dagar.
Blir resultatet bra kanske det dyker upp ett par bilder här ;) men riktigt vad det blir tänker jag inte avslöja än utan det får ni helt enkelt se såsmåningom.
På torsdag ska troligen jag och den andra brordottern ut och fota så då är jag ju inte heller här utan fullt upptagen med att vara lite social.
Så nu vet ni det men tillbaka till den här omgången av Veckans Boonie då.
Har inte riktigt bestämt mig för vem det ska bli än men den kommer upp senare idag :)
Ska gå snart och handla de sista sakerna inför morgondagen så då kan jag passa på att klura lite samtidigt...så nu är jag tillbaka och Veckans Boonie är:
Mona Liza :)
Mona Liza är en trevlig liten boonie som tycker om att måla.
Hon kommer gärna fram om hon ser att det ligger färgkritor och papper på bordet.
Då kan hon sitta i timmar och förnöjt och rita.
Riktigt vad hon ritar kan vara lite svårt att se men hon tycker om prickar och har ni burkar med fingerfärg?
Ställ undan dem för det är också roligt och då kladdar hon gärna ner både sig själv och väggar.
Hon dricker gärna svartvinbärsaft och äter helst av allt dillchips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0