Veckans Boonie

Ja nu har det änligen blivit dag igen för att utse Veckans Boonie.
Först vill jag bara säga att nu har totalt 24 boonies av 34 varit så tio kvar innan ni får börja skicka in informationer om era egna :)
Den som väntar på något gott sägs det men jag hoppas att det har varit rätt underhållande för er att läsa om mina och än är det ju några kvar.
Igår var systerns ena tös här och vi började pyssla lite med något som ni ska få se på bild här när det är klart, men jag kan i alla fall avslöja så mycket att  temat på det hela blev skogen.
Inte helt otippat kanske :). Så nu får ni ge er till tåls , har lite till att ordna med innan det är helt klart.
Nu tillbaka dock till den här omgången av Veckans Boonie som sagt.
Den här veckan har jag faktiskt varit lika nyfiken som er p åvem det skulle bli men till sist anmälde sig boonien frivilligt själv*skratt*.
Nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre...


Veermeer blev det till sist!
Han är en rätt blyg och försiktig liten kille faktiskt. Fast han älskar att måla och gör det väldigt gärna.
Dessutom har han ett öga för vardagens små detaljer och inte mycket undgår honom.
Inte mycket av vad som är värt att se i alla fall :)
Visst håller han sig mycket i perioder för sig själv men ibland kyper han ur sitt skal och kommer och fikar med de
andra vid bordet. Då letar han först efter en flaska blåbärsdryck och en påse med M&ms för dem verkligen älskar han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0