Vänner och *vänner*

Jag har en liten fråga till några av er.
Varför fortsätter vissa av er att tjata på att bli vän med mig sedan jag
upprepade gånger tackat nej ?
Ingen av er skulle väl ändå tycka att det vore så speciellt roligt eller trevligt om
ngån tjatade på er en massa eller hur ?
Dessutom har jag bett en del att sluta tigga, ändå så fortsätter ni så nu säger jag det igen
för att det tydligen behövs.
SLUTA TIGGA jag ger presenter och blir vän med de jag själv VILL inte för att
någon regelbundet tjatar på mig.
Dessutom så vill jag inte heller att folk gör sig lustiga och säger saker som, hon har ju bara 22 vänner.
Jag blir först och främst vän med folk för att jag vill chatta och lära känna folk på ett ärligt sätt, är det så fel tänkt det eller ?
Så nej jag blir inte vän enbart för MSP, om ni glömt bort det finns det faktiskt människor med
bakom tangenterna.  Tänk på det mer så blir MSP trevligare med :)
För jag tror att de flesta kända som hoppar av och så väljer att sluta på grund av alla andras krav&förväntningar på en samt alla som är elaka och skriver riktigt taskiga saker till en kanske bara för att man råkar vara höglvl eller vip.
Liksom sluta med det, ni har ingen anning om hur mycket jobb och tid man faktiskt satsar på sidan
och är man dessutom VIP betalar man ju och ser på så sätt till att MSP kan fortsätta finnas.
Nej tack för mig för idag (Veckans boonie kommer ikväll missa den inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0