Vad vill folk egentligen?

Det är en fråga som jag känner att jag måste ställa till mig själv
och till er som läser bloggen med. Detta efter att en rätt otäck sak hände mig
i ett av chattrummen imorse.
Bara för att jag sa nej till en kille som dessutom var rätt så högt upp i lvl själv så kallade
han mig för ett visst könsord.
Alltså det tycker jag är så fruktansvärt dåligt och lågt, mer än de flesta skulle tolerera.
Varför säger man sådana saker om man känner till reglerna på sidan ?
Vilket man borde göra om man är högre upp i level.
Vill man bli avstängd ?
Det kan man ju verkligen undra tritst är det i alla fall när folk känner att
de måste göra så här och inte bara kan acceptra ett enkelt NEJ för så svårt är det inte.
Fast visst det är ändå de som väljer att göra sådär,
alltså är det deras problem kanske vissa av er tänker nu men är det egentligen det
när deras beteende drabbar andra ?
Tror dessutom inte att de skulle tycka det vore så kul om någon skrev sådär till dem heller
så jag ber er alla att tänka efter på vad ni skriver innan ni sätter fingrarna mot tangetbordet
och knappar in orden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0