Starcoins

Nu måste jag ställa en liten fråga till er igen.
Den här gången handlar det som starcoins.
Varför går vissa runt och frågar hur mycket starcoins man har ?
Jag menar , jag kan inte tycka att någon annan behöver veta
hur mycket pengar jag har eller skulle ni ställa den frågan till någon på riktigt ?, alltså fråga hur mycket pengar man har i börsen.
Kan inte tycka att det är en så relevant fråga att ställa faktiskt på något sätt.
Vad spelar det liksom för roll? och har man mycket starcoins är vip eller höglevlare så tiggs det ändå bara en massa.
Liksom ..sluta tigga, det är bara jobbigt att behöva känna sig jagad när man kommer in på sidan, läs min biografi och respektera mina ord .
Till er som säger att ni inte orkar läsa allt, NEJ jag vill inte bli vän med er för det är bara dålig stil att inte kunna offra fem minuter för att läsa en text.
Det här kanske också besvarar frågan vad jag tycker om att vara känd, det är både roligt men samtidigt jobbigt och långt ifrån så lätt som vissa tyckts tro.För allt fler verkar bara tro att jag ska hjälpa dem att levla men de vill inte ge något tillbaka och det är inte så kul att känna sig utnyttjad på det sättet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0