Lite data i helgen

Tänkte skriva om varför ni knappt har sett till mig här inne under helgen som varit, för jag har j uvarken bloggat eller suttit på MSP.
Bara så att ni inte ska bli oroliga, eller i alal fall bli mindre oroliga.
Dels så har jag umgåtts med den övriga familjen som jag som vanligt gör men dessutom så åkte jag på ett migränanfall efter skidåkningen i lördags :/
Har ju haft känningar av ont i huvudet förut men nu bröt det alltså ut( kanske eg inte så förvånande eftersom mamma har det) men det var änåd lite läskigt att ha det själv.
Fast det går ju som tur över och nu är jag tillbaka :) , är lite seg fortfarande men det ger nog med sig allt eftersom så jag försöker vila och ta igen mig lite.
Men nu vet ni vad jag pysslar med, ska försöka komma ikapp med mitt ritande också har ju en sak som jag gärna vill visa er men det tar lite mer tid innan den blir klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0