Kluddade lite

Satt och kluddade lite med min ritplatta ikväll :)
Hade inget annat för mig och jag behövde en bild på ett arbiskt fullblod , men jag vet inte vad det blev :P
Fast jo det kanske blev ett ändå, men i tecknat format såklart.
Det är ju lättare att få rita tecknat än att börja med verklighetstroget på en gång.
Visst kan jag rita vanligt också men det har visat sig att tecknat är lite mit nisch av någon anledning,
men man lär sig ju på det också.
Tänk vad man kan få till av några cirklar*ler*
Det är bara att öva och öva, skam den som ger sig. Så här ser min lilla korsning mellan häst och my little ponny ut :) och ja för den som inte sett det förut så gillar jag hästar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0