Hejkon bäjkon

Hejsan på er alla MSP:are där ute.
Ja hej på er andra igen med, ja alla ni som följer den här bloggen men det antar jag är mest ni som håller
till på Moviestarplanet.se även om jag faktiskt lyckas med konsten att få med lite annat innehåll ibland med.
Fast det är så jag tycker att man faktiskt måste varva och skriva om något annat ibland med, skriver man hela tiden om en sak är risken stor att det blir för tråkigt och nej det går inte heller att bara hela tiden ha bilder eftersom det också blir för enformigt i längden.
Gillar man inte att läsa kan man kolla in en annan MSP blogg för jag tycker om att skriva om ni inte redan har märkt det :)
Nu öntligen har det blivit dags för mig att visa upp det senaste pysslet som jag och min systers ena tös gjort(fast det blev nog mest jag sim knåpade och hade mig :) även om hon också hjälpte till lite.

Som ni vet gillar jag ju djur :) så det är kanske inte helt förvånande att det blev ett tittskåp med skogen som tema. Tänk vad man göra av en gammal skokartong ändå.
Är ni nyfikna på hur jag bar mig åt så är det bara att ni skickar medelande på moviestar eller epostar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0