Midsommar

Hejsan på er alla glada midsommarfirare där ute!
Jag hoppas att ni har fått riktigt skönt väder för det kan jag avslöja att vi har här i norr
åtminstone.Normalt så tycker jag annars att det här brukar vara en sådan där helg som annars bara regnar bort eller vad tycker ni ?
Så det är roligt när det för en gångs skull får vara fint väder med :)
Sedan väntar ett traditionellt firande här med övriga familjen med god mat och tårta.
Har dessutom lyckats med att göra ett av mina många projekt klart så nu äntligen  tänkte jag att ni skulle få se det.Som ni kanske vet så förlorade ridskolan här ett sto vid fölningen men fölet klarade sig och mår idag bra med en ny fostermamma och en lekkamrat, men jag kände mig ändå inspirerad av Sparwens dramatiska start på livet och valde att göra den här för att minnas hans mamma Arwen.
Färgerna ser bättre ut på den ritade versionen ,såklart men dikten är en av mina absoluta favoriter alla kategorier.Den har hjälpt mig när jag behövt tröst efter de av mina fyrfota vänner som korsat regnbågsbron och jag hoppas att den ska ge fler tröst nu. För er som är nyfikna och vill läsa den om ni inte ser här så heter den Don't Cry For The Horses och går att hitta om ni söker efter den på google.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0