Varmt och OS

Morsning korsning på er allihopa.
Eller kanske mer god dag eller eftermiddag beroende på vad man nu vill säga. Jag skulle nog välja att kalla det här för att det snart är middagsdags.
Idag har det varit väldigt varmt här men det blåser mycket också så det är inte så trevligt som man kan tro att vara ute. Dessutom är det lite kvav värme så jag hålelr mig helst inne.
Fast det kanske passar bra så här under OS med att göra så, är ingen sportfanatiker direkt men tycker om att se de större mästerskapen i de flesta sporter utom motrosport och golf som jag tycker är rätt långttråkigt att titta på.
Men alla tycker ju olika och tur är väl det men jag tycker mest om att se ridsport, friidrott och snooker såklart som min pappa lurade mig att börja se.
På fredag blir det hästival här så då ska jag dit och fota lite har jag tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0